Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

70 sposobów na rozkochanie klienta w e-biznesie



Dobra książka. Już sam spis treści sprzedawałbym w formie plakatu żeby młodzi przedsiębiorcy mogli sobie powiesić go koło łóżka albo na ścianie w firmie po to żeby co rano czytać i uczyć się na pamięć, A ponieważ "Krzywy" ( to ksywka autora o której pisze w książce ) rozwija spis treści w formie przykładów wziętych z życia to książkę zacząłem czytać wieczorem, przerwałem o świcie a przed południem dokończyłem ... bo się ją po prostu fajnie czyta. Polecam, bo mimo że niektóre porady wydają się oczywiste to jednak mimo dużego stażu jako przedsiębiorca łapałem się na tym że parę z nich karygodnie zaniedbałem. W skali ocen dałbym 5 pktów ale ... za spis treści dodaję jeszcze jeden ;)

Ocena: 6 , Jacek"Antykołcz" Tyrański

 

Wielkie zainteresowanie wzbudziła we mnie informacja o nowej książce Pawła Krzyworączki, którego znam z jego licznych szkoleń online i działalności e-biznesowych. Ponieważ sprzedaż, a wiec i obsługa klienta, są moim chlebem powszednim, książkę zakupiłem i w mig łyknąłem. Wrażenie po? Wiele rzeczy było mi w jakiś sposób znanych, ale jeszcze więcej: odkrywczych. Największym zaskoczeniem było jednak to, że ja na co dzień nie obsługuję e-klienta, tylko klienta B2B, czyli tego "fizycznego" (firmy i korporacje). Mimo to już teraz wynotowałem sobie na gorąco kilka tipów z książki Pawła, które będę stale wykorzystywał (i doskonalił) w kontaktach e-mailowych i telefonicznych z moimi rozmówcami, choć tak naprawdę w książce tej opisany jest całokształt konsekwentnego i skutecznego podejścia do każdego Klienta, również tego w realu. Bo przecież… „Sprzedaż jest tylko jedna!”, na co ewidentnie wskazuje zawartość „70 Sposobów…” , które każdy dobry sprzedawca i właściciel biznesu powinien mieć w swoim arsenale. BARDZO POLECAM!

Ocena: 6 , Włodzimierz Cieślar

 

Książka jest super. W krótkiej i zwięzłej formie Autor przedstawił właściwie wszystko. Gdyby całkiem "zielona" osoba wzięła ją do ręki i musiała zmierzyć się z klientem, to wykazując odrobinę inteligencji powinna poradzić sobie doskonale, nawet bez innych wspomagaczy. Jest teoria, na poparcie są przykłady, jest cały proces obsługi - od sprzedaży, poprzez reklamacje, aż do następnej sprzedaży. Potrzebne są tylko chęci, żeby właściwe osoby z tych porad skorzystały i wcieliły w życie. Niestety, ci którzy powinni przeczytać tę książkę i nauczyć się jej na pamięć, to prawdopodobnie nie odczują takiej potrzeby. Jednak bardzo zachęcam.

Ocena: 6 , Beata

 

Idealny poradnik z praktycznymi podpowiedzi ,, życia wzięte'' jak zwiększyć obroty w każdym biznesie jak poprawić jakość i kulturę obsługi klienta , proste sposoby systemowe i logicznie do poprawy komunikacji w każdym e-sklepie. Polecam wszystkim pozytywnie nastawionym do biznesu. Książkę bardzo szybko się czyta .

Ocena: 6 , Rozalia

 

Wielkie zainteresowanie wzbudziła we mnie informacja o nowej książce Pawła Krzyworączki, którego znam z jego licznych szkoleń online i działalności e-biznesowych. Ponieważ sprzedaż, a wiec i obsługa klienta, są moim chlebem powszednim, książkę zakupiłem i w mig łyknąłem. Wrażenie po? Wiele rzeczy było mi w jakiś sposób znanych, ale jeszcze więcej: odkrywczych. Największym zaskoczeniem było jednak to, że ja na co dzień nie obsługuję e-klienta, tylko klienta B2B, czyli tego "fizycznego" (firmy i korporacje). Mimo to już teraz wynotowałem sobie na gorąco kilka tipów z książki Pawła, które będę stale wykorzystywał (i doskonalił) w kontaktach e-mailowych i telefonicznych z moimi rozmówcami, choć tak naprawdę w książce tej opisany jest całokształt konsekwentnego i skutecznego podejścia do każdego Klienta, również tego w realu. Bo przecież… „Sprzedaż jest tylko jedna!”, na co ewidentnie wskazuje zawartość „70 Sposobów…” , które każdy dobry sprzedawca i właściciel biznesu powinien mieć w swoim arsenale. BARDZO POLECAM!

Ocena: 6 , Włodzimierz Cieślar

 

W pełni zgadzam się, że KLIENT jest kluczem do udanego biznesu. Bez odpowiedniego podejścia do tematu obsługi Klienta można szybko zamknąć każde przedsięwzięcie e-commerce. Na przestrzeni lat zauważyłam, że Klient na polskim rynku zmienił się bardzo, aktualnie jest osobą świadomą swoich praw i ma określone oczekiwania wobec sklepu. A sklep? Sklep – czyli ludzie po drugiej stronie „ekranu” muszą mieć sporo empatii i wczuć się w Klienta. Zasada? Obsługa powinna być zawsze na poziomie +1 schodek wyżej niż jest to przyjęte w otoczeniu. pozdrawiam

Ocena: 5 , Adriana Karpińska

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.