Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę


Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę

Autor: Robert I. Sutton
Tłumaczenie: Małgorzata Warmińska-Biszczad
ISBN: 978-83-246-1262-8
Tytuł oryginału: Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company
Format: A5, stron: 280
Oprawa: miękka
Data wydania: 2008-02-13

Koszty wysyłki

Cena książki: 39.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [4.5]:

 
 

 

Reguły są przereklamowane!

  • Nie bój się absurdalnych pomysłów
  • Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa
  • Bądź zawsze krok przed innymi

Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są... przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia. Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokonywaniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Czas na wielki przełom w życiu Twojej firmy.

Innowacyjność -- to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie sprawę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz. Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to "wyzwaniem". I dlatego mogą temu sprostać tylko osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę?

Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak:

  • zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym,
  • zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz,
  • planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych,
  • uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad,
  • nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania.

Sprawdź, jakie WYMIERNE korzyści przyniosą one Twojej firmie.


"Każda nowa idea na początku wygląda na niedorzeczną."
Alfred North Whitehead

"Profesor Uniwersytetu Stanford, Robert Sutton, unikalnym głosem przekazuje ważne przesłanie na temat sposobów tworzenia nowych pomysłów oraz czerpania z nich zysków."
Fast Company

"Jedna z najlepszych książek biznesowych roku."
Harvard Business Review




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.