Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki


Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Autor: Kępiński Łukasz, Kordowski Marcin, Sałkowski Damian, Sztubecki Kamil
ISBN: 978-8-3756-1557-9
Format: HA, stron: 160
Oprawa: miękka
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 26.59 34.9

Oszczędzasz: 8.31 zł (23.810888252149%)


Nakład wyczerpany


 
 

 

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść.
Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku.
Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych.
 
Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług.
Na marketing internetowy składa się reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.
 
W książce znajdują się przykłady wykorzystania w praktyce narzędzi marketingowych wzbogacone o kolorowe screeny.

Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w K2 -  najbardziej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director.

Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych niesamowitych idei.
Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube.
Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki.

Marcin Kordowski - od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej. Obecnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych.
Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN -  agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz  SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media – agencjach będących częścią grupy kapitałowej w której skład wchodzi najbardziej utytułowana agencja interaktywna w Polsce – K2.

Damian Sałkowski - na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książki „Analiza SEO w pigułce” oraz „Kurs Google Analytics”.
Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego.  Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Kamil Sztubecki - z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu efektywnościowego zarówno dla największych marek w Polsce i za granicą jak i z sektora MSP oraz zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych.
Obecnie  jest współwłaścicielem agencji interaktywnej AdLike oraz współzałożycielem wyszukiwarki przedsiębiorstw i usług FirmyPolskie.pl z zaawansowanym algorytmem wyszukiwania.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.