Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski


Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski

Autor: Maciej Sasin
ISBN: 978-83-283-3673-5
Format: 15, stron: 312
Oprawa: miękka
Data wydania: 2017-10-25

Koszty wysyłki

Cena książki: 49.00 zł



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

12 aspektów skutecznej sprzedaży

To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.

Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach.

Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools?
Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność.
Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży.
Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe.
Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem.
Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji.
Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta.
Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie.
Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system.
Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku.
Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych.
Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.






BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.