Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Roszczeniowy klient


Roszczeniowy klient

Autor: Mirosław Smoczyński
ISBN: 978-8-3767-7332-2
Format: HA, stron: 10
Oprawa:
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 10.62 14.9

Oszczędzasz: 4.28 zł (28.724832214765%)



 
 

 

Jak mówić NIE i nie tracić klientów? _x000D_Na pewno świetnie radzisz sobie z dobrymi klientami. Klientami, którzy się nie kłócą i nie mają problemów. Możliwe też, że potrafisz radzić sobie z klientami, którzy nie przychodzą do Ciebie zadowoleni, mają problem i potrzebują specjalnego traktowania. Ale nawet najlepszy handlowiec i najbardziej spokojna osoba na świecie może nie wytrzymać purpurowego ze złości klienta, który wyzywa ją od beznadziejnych idiotów, marnujących pieniądze firmy i czas jej klientów. _x000D_ Wezwę ochronę i będzie po kłopocieOczywiście to rozwiąże sprawę w danej chwili, Ty będziesz mógł wyjść na papierosa, uspokoić się, a wieczorem najprawdopodobniej zapomnisz o całej sprawie. Ale firma straci klienta, a w dzisiejszych czasach prawdopodobieństwo, że wyrzucony klient rozniesie dobre wieści o Twojej firmie w Internecie jest bardzo duże. I wiesz co? Tak wściekły klient prawdopodobnie zapamiętał Twoje nazwisko i nie omieszka go podać w swojej radosnej korespondencji z internautami.W takim razie wysłucham go i będzie po kłopocieTo akurat dobre rozwiązanie. Dobre wtedy, kiedy marzysz o zawale po n-tym kliencie, któremu dasz się obrażać. Nie zawsze musisz przyznawać klientowi rację i zgadzać się ze wszystkim co mówi. Co ważniejsze ; możesz otwarcie powiedzieć klientowi nie i nie tylko go uspokoić, ale też sprawić, że zostanie z Twoją firmą na lata (i nie będzie więcej na Ciebie krzyczał)! Wystarczy, że poznasz 6 naprawdę prostych technik radzenia sobie z trudnym klientem.Czy wiesz, że w ciągu jednego dnia, możesz poznać i opanować najbardziej skuteczne i sprawdzone metody radzenia sobie z każdym, nawet najbardziej agresywnym klientemSzefowie działów sprzedaży największych firm zaczynali jako handlowcy i pracownicy BOK. Sukces osiągnęli dzięki znajomości technik radzenia sobie z każdym klientem. I nie mówię tu o zwykłym radzeniu sobie. Mówię o technikach, które pozwalają jednocześnie zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów. Technikach, które dają efekty zauważalne dla Twoich przełożonych. Technikach, które zaoszczędzą Ci wiele stresu i jednocześnie popchną Cię do góry na drabinie sukcesu. Technikach, które możesz poznać już dziś, dzięki wyjątkowej publikacji Jak mówić ‘nie’ i nie tracić klientów._x000D_



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.