Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy


Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Autor: August Bullock
Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-246-1390-8
Tytuł oryginału: The Secret Sales Pitch: An Overview of Subliminal Advertising
Format: 15, stron: 248
Oprawa: mi�kka
Data wydania: 2008-07-09

Koszty wysyłki

Cena książki: 67.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [4.5]:

 
 

 

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.