Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi


Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Autor: Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas
Tłumaczenie: Jacek Cachro (przedmowa, rozdz. 1-6), Robert Jawień (rozdz. 7-10), Michał Dunia, Katarzyna Komorowska (rozdz. 11), Jarosław Dobrzański (rozdz. 12, 13)
ISBN: 83-7361-886-4
Tytuł oryginału: Getting Business to Come to You: A Complete Do-It-Yourself Guide to Attracting All the Business You Can Enjoy
Format: B5, stron: 544
Oprawa: twarda
Data wydania: 2010-02-16

Koszty wysyłki

Cena książki: 69.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej

  • Opracuj skuteczne metody marketingowe
  • Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
  • Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

  • Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
  • Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
  • Sztuka prowadzenia prezentacji
  • Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
  • Budowanie grupy lojalnych klientów

Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.