Ksi捫ki

Newsletter

Tak, chc otrzymywa bezp豉tny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzie w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
wi璚ej informacji »

Ksi捫ki

POLECAMY

 
 

M這dzi nabywcy na e-zakupach


M這dzi nabywcy na e-zakupach

Autor: Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
ISBN: 978-8-3748-8181-4
Format: HA, stron: 272
Oprawa: mi瘯ka
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysy趾i

Cena ksi捫ki: 50.40 58.8 z

Oszcz璠zasz: 8.40 z (14.285714285714%)


Nak豉d wyczerpany


 
 

 

Osoby z badanego segmentu m這dych doros造ch (18-29 lat) stanowi dzi 18% polskiego spo貫cze雟twa. Jest to pierwsze pokolenie Polak闚, kt鏎e ca貫 swoje doros貫 篡cie sp璠zi這 w gospodarce rynkowej. Co r闚nie istotne, Internet by obecny w ich 篡ciu przez ca造 okres dorastania i sta si naturalnym elementem rzeczywisto軼i. Dla nich 鈔odowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotka i dokonywania zakup闚. Poznanie ich potrzeb i sposob闚 post瘼owania mo瞠 by istotnym czynnikiem wp造waj帷ym na konkurencyjno嗆 sprzedawc闚. Jest wysoce prawdopodobne, 瞠 przysz貫 pokolenia b璠 w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu m這dych doros造ch.

Lektura ksi捫ki pozwoli odpowiedzie m.in. na nast瘼uj帷e pytania dotycz帷e zachowa nabywczych os鏏 w wieku 18-29 lat:

1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj w Internecie?

2. Jakie czynniki wp造waj na wyb鏎 konkretnego sprzedawcy?

3. Jak oceniaj bezpiecze雟two zakup闚 internetowych i jak staraj si minimalizowa ewentualne ryzyko?

4. Jakie s g堯wne 廝鏚豉 informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?

5. Jak sprzedawcy internetowi mog poprawi swoj wiarygodno嗆?

6. Dlaczego cz窷 m這dych nabywc闚 nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?

7. Czy m這dzi nabywcy s zadowoleni z zakup闚 internetowych?

8. Jakie s g堯wne powody niezadowolenia z zakup闚 internetowych i jakie kroki podejmuj by poprawi swoje samopoczucie?

9. Co sprawia 瞠 nabywcy maj swoje ulubione sklepy internetowe do kt鏎ych wracaj?

10. Jakie czynniki mog造by spowodowa cz瘰tsze zakupy w Internecie?

Autorzy s przekonani, 瞠 wskazane w ksi捫ce 廝鏚豉 konkurencyjno軼i, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i 鈍iatowej literatury, stanowi rzeczywiste, mo磧iwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia豉j帷ych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u豉twi mened瞠rom kszta速owanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp造nie na popraw pozycji konkurencyjnej ich sklep闚 internetowych.





BEZPxTNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywa mailem informacje o Promocji dnia i nowo軼iach w Ksi璕arni eGospodarka.pl.


Twoje narz璠zia

Zakupy i us逝gi

Oferty pracy

Podaj szczeg馧y pracy jakiej szukasz (zaw鏚, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz bran輳.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatno軼i . Reklama . Kontakt . Uwagi i b喚dy
Na skr鏒y: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wska幡iki i stawki Wzory dokument闚 Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.