Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Mistrz sprzedaży


Mistrz sprzedaży

Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 83-246-1944-5
Format: A5, stron: 280
Oprawa: miękka
Zawiera CD-ROM

Data wydania: 2009-04-03

Koszty wysyłki

Cena książki: 39.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [6]:

 
 

 



>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
w promocyjnej cenie >>

Handlowy wieniec laurowy

  • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
  • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

  • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
  • Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
  • Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
  • Współpraca z trudnymi klientami.
  • Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.

Przetestuj swoją wiedzę w zakresie:





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.