Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing w elektroenergetyce


Marketing w elektroenergetyce

Autor: Krawiec Franciszek, Krawiec Stella
ISBN: 978-8-3808-5452-9
Format: HA, stron: 242
Oprawa: miękka
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 47.14 55

Oszczędzasz: 7.86 zł (14.290909090909%)



 
 

 

Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.

W literaturze jest niewiele pozycji dotyczących marketingu w elektroenergetyce. Monografia stanowi obszerne, a zarazem syntetyczne opracowanie o charakterze teoretyczno-dydaktycznym odniesione do realiów amerykańskiego i polskiego sektora elektroenergetycznego. Wypełnia istniejącą lukę w wiedzy na temat marketingu czy też zarządzania marketingiem w tym segmencie energetyki. Przedstawia w sposób przekorny, przekonywający i zrozumiały aspekty koncepcji inteligentnej sieci, nowych konfiguracji sektora i modeli biznesowych przedsiębiorstw elektroenergetycznych oraz zarządzania marketingiem energii i usług elektroenergetycznych. Jest to pierwsza w Polsce próba kompleksowego ujęcia tych zagadnień, oparta na solidnych studiach literaturowych i wieloletnich doświadczeniach wynikających z pracy z wieloma menedżerami generalnymi w USA. Autorzy mają duże doświadczenie w badaniu przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw energetycznych, w różnych systemach gospodarczych i różnych regionach świata. Dobrze więc się stało, że chcieli się tą wiedzą podzielić z polskimi czytelnikami. To ważna książka na niedostatecznie rozwiniętym polskim rynku wydawnictw menedżersko- -ekonomicznych w zakresie publikacji poświęconych planowaniu i zarządzaniu firmami elektroenergetycznymi. Ma ona nie tylko znaczne walory naukowe, ale również aplikacyjne. Stanowi ponadto wartościowe opracowanie przydatne w treningach, szkoleniach, konsultingu i dydaktyce na wyższych uczelniach ekonomiczno-menedżerskich oraz technicznych, gdyż autorzy przytaczają w niej wiele przykładów i  przekonywających argumentów.

prof. dr hab. inż. Janusz Wojdalski

 


prof. dr hab. Franciszek Krawiec - przez wiele lat pracował w Katedrze Zarządzania Innowacjami w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie pracuje w Katedrze Organizacji i Inżynierii Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie wykłada zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem i planowanie oraz zarządzanie energetyką lokalną.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.