Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych


Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański
ISBN: 83-246-0428-6
Format: A5, stron: 192
Oprawa: twarda
Data wydania: 2006-06-27

Koszty wysyłki

Cena książki: 37.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

  • Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
  • Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
  • Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.