Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka


Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Autor: HASH(0x4b69000)
ISBN: 978-8-3011-7981-6
Format: HA, stron: 244
Oprawa: miękka
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 41.07 49

Oszczędzasz: 7.93 zł (16.183673469388%)



 
 

 

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, w szczególności związanych z biznesem międzynarodowym. Celem autorów było stworzenie publikacji, która łączy teorię z praktyką w taki sposób, by czytelnicy byli jak najlepiej przygotowani do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

W książce opisane zostały takie tematy, jak:

- współczesne trendy w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstwa,
- procesy internacjonalizacji przedsiębiorstwa,
- marketing partnerski na rynkach międzynarodowych,
- tworzenie produktów na rynkach B2B i B2C,
- problem standaryzacji produktów,
- koncepcje marki i pozycjonowania portfela.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.