Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marka. Wizja i tworzenie marki


Marka. Wizja i tworzenie marki

Autor: Chernatony Leslie
Tłumaczenie: Kania Aleksandra
ISBN: 8-3891-2009-7
Format: HA, stron: 262
Oprawa: twarda
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 49.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Książka jest podręcznikiem mającym zorientować czytelnika we współczesnym stanie wiedzy na temat samego pojęcia marki, determinant jej oceny oraz strategii budowania i podtrzymywania jej wartości.

Podręcznik ten jest oparty nie tylko na rozważaniach teoretycznych, ale i na licznych opisach "przypadków z życia" - sukcesów i porażek różnych firm we wprowadzaniu na rynek poszczególnych marek i w utrzymywaniu na tym rynku silnej pozycji.
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.