Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Mala księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!


Mala księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Autor: Jeffrey Gitomer
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-3041-2
Tytuł oryginału: The Very Little but Very Powerful Book on Closing: Ask the Right Questions, Transfer the Value, Create the Urgency, and Win the Sale
Format: 12, stron: 80
Oprawa: twarda
Data wydania: 2017-10-20

Koszty wysyłki

Cena książki: 29.90 zł


 
 

 

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.

Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!

Dzięki tej książce:

  • poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
  • nauczysz się budowania relacji z klientem
  • poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
  • nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
  • poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji

Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.


Jeffrey Gitomer — jest autorem popularnych książek oraz regularnie ukazującego się felietonu Sales Moves. Prowadzi seminaria, występuje na konferencjach i tworzy programy szkoleniowe na temat pozytywnego nastawienia, zaufania, lojalności klienta i rozwoju osobistego. Mimo swojego nieco kontrowersyjnego stylu wypowiadania się jest powszechnie uznawanym trenerem i wykładowcą.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.