Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach


Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Autor: Philip Kotler
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 83-246-0201-1
Tytuł oryginału: Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Format: A5, stron: 368
Oprawa: twarda
Data wydania: 2010-02-16

Koszty wysyłki

Cena książki: 57.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [6]:

 
 

 

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu

  • Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
  • Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia
  • Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych

Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.

Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.

  • Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku
  • Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy
  • Techniki budowania marki
  • Analiza rynku
  • Opracowanie miksu marketingowego
  • Zdobywanie lojalnych klientów
  • Zasady planowania marketingowego
  • Techniki oceny efektywności marketingu
  • Marketing elektroniczny

Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.