Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku


Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Autor: Kozłowski Marek
ISBN: 978-8-3264-1535-7
Format: HA, stron: 212
Oprawa: miękka
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 59.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Książka jest poświęcona employer brandingowi - stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor wskazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką jako pracodawca. Przekonuje, że czasem niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce pozwoli organizacjom doskonalić się, z korzyścią dla jej pracowników, ułatwi budowanie przewagi konkurencyjnej, osiąganie zysków i pomoże zrealizować cele, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.

W książce szczegółowo omówiono:

  • ideę i kształtowanie się employer brandingu,
  • zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich
  • przemian gospodarczo-ekonomicznych,
  • kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,
  • trendy w employer brandingu na polskim rynku,
  • główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,
  • uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,
  • zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,
  • analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,
  • najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,
  • problematykę employer brandingu zewnętrznego,
  • koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,
  • najważniejsze działania w zakresie employer brandingu.

Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.