Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa


Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Autor: Seth Godin
Tłumaczenie: Marcin Kapela
ISBN: 83-246-0031-0
Tytuł oryginału: Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea
Format: 12, stron: 232
Oprawa: twarda
Data wydania: 2010-06-02

Koszty wysyłki

Cena książki: 37.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

Poznaj świat miękkich innowacji:
podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę

  • Uczyń pospolity produkt przebojem roku
  • Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj
  • Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali się wynalazcami

Kto nie lubi prezentów?
Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na punkty? Takie dodatki to małe innowacje, na które klienci czekają. Dodawanie prezentów jest tańsze niż masowa reklama i rozwijanie nowych produktów. A nowe dodatki możesz wymyślać niemal bez końca. Tak naprawdę to jeden z nielicznych sposobów, jakie Ci zostały, by stworzyć coś, na co ludzie zwrócą uwagę -- produkt, który sam się sprzeda.

Dlaczego gratisowe dodatki sprawdzają się?
Bo uważamy się za racjonalistów świadomych ponoszonych kosztów i spryciarzy umiejących łapać okazje. Ale tak naprawdę z radością dopłacamy za dodaną gratis płytę CD, wyszukany wystrój sklepu czy znaczki pocztowe, których nie trzeba lizać przed naklejeniem. Chcemy kupować rzeczy, które dają nam radość. Chcemy dodatków gratis, często bardziej niż właściwego produktu. Dodatek gratis nie jest niezbędny dla konsumenta, ale zaspokaja jego zachcianki. To coś modnego, zabawnego, zaskakującego, oczarowującego. To coś, co wzbudza chęć posiadania. Przeczytaj tę książkę i spraw, by klienci w ten właśnie sposób reagowali na Twój produkt czy usługę, niezależnie od tego, co oferujesz.

Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę. Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić się z nim przez sztywne struktury organizacyjne. Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.

Poznaj nowe pomysły i lepsze sposoby wpływania na klientów

  • "Och!", czyli proste i zabawne pomysły -- jak wprawić ludzi w zachwyt;
  • rewolucyjne programy lojalnościowe
  • stylizacja ważniejsza niż sam produkt;
  • tanie chwyty, które lubimy;
  • oddolna inicjatywa: skuteczne innowacje wprowadzane niskim kosztem.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.