Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Classic Drucker. Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review


Classic Drucker. Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review

Autor:
Tłumaczenie: Doroba Anita
ISBN: 978-8-3621-9584-8
Format: HA, stron: 320
Oprawa: twarda
Data wydania: 0000-00-00

Koszty wysyłki

Cena książki: 55.17 64.9

Oszczędzasz: 9.73 zł (14.992295839753%)


Nakład wyczerpany


 
 

 

Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w Harvard Business Review. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza publikacja zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR.

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Dziś staramy się strategicznie odnieść te ważne artykuły i eseje do dwóch jednoczących elementów: pierwszego skoncentrowanego na "Obowiązkach menedżerów", a drugiego skupionego na "Świecie menedżera". Zbiór ten uzupełniony wywiadem z Peterem Druckerem "Menedżer postkapitalistyczny" i dającą do myślenia przedmową samego Petera Druckera jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.

Geniusz Petera F. Druckera polegał na dostrzeganiu najważniejszych trendów w zarządzaniu, a następnie opisaniu ich za pomocą języka zrozumiałego dla menedżerów. Jak nikt inny ani przed nim, ani po nim Drucker był wyczulony na wielkie, tektoniczne zmiany w gospodarce, w organizacji i działaniu firm, w zachowaniu ludzi kierujących firmami.

Drucker omawia w książce zagadnienia o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania każdej firmy i każdego menedżera jak:
- być wydajnym przez całe zawodowe życie i przyczyniać się do sukcesu firmy:
- reagować na społeczne i ekonomiczne zmiany, mające ogromny wpływ na biznes:
- podejmować efektywne decyzje w warunkach niepewności i niepełnej informacji:
- wykorzystywać szanse stwarzane przez techniczne i społeczne innowacje:
- zapewnić decydentom niezbędną informację:
- formułować i wdrażać strategie biznesowe:
- zarządzać profesjonalistami i zwiększać ich wydajność

Co takiego jest w dziełach Druckera, że tak doskonale przemawia do menedżerów? Dlaczego to właśnie on jest ceniony bardziej niż ktokolwiek inny? Dlaczego jego dzieła wciąż zachowują aktualność? Na te pytania zadane we Wstępie przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego Harvard Business Review, najlepszą odpowiedzią jest czytanie i odczytywanie wciąż na nowo klasycznych tekstów Druckera.







BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.